Polityka prywatności

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z serwisu www.amazoffice.pl

1. Informacje ogólne.
Administratorem osobowych jest Royal DS Group Marcin Kopka z siedzibą w Warszawie. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieuprawnionym.

2. Sposób zbierania danych osobowych.
Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:
1. poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje
2. poprzez gromadzenie plików “cookies”
3. Zakres i cel zbieranych danych osobowych.
Dane osobowe, które nam powierzasz, w szczególności imię, nazwisko, Twój adres, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, przetwarzane są w następujących celach:
1. w zakresie niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania i prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną i realizacji składanych przez Ciebie zamówień;
2. w celu realizacji składanych przez Ciebie zamówień na produkty znajdujące się w naszym asortymencie;
3. w celu rozpatrywania składanych przez Ciebie reklamacji oraz zwrotu świadczeń w przypadku odstąpienia od umowy (zwrotu towaru);
4. jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie od nas informacji marketingowych, w tym przesyłanie Ci przez nas drogą elektroniczną informacji handlowych, Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nas również w celu przekazywania Ci informacji o naszym sklepie, ofercie i promocjach, a także informacji dotyczących produktów i usług podmiotów współpracujących z nami (za naszą wiedzą i wyraźnym przyzwoleniem).

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych może uniemożliwić nam świadczenie Tobie usług drogą elektroniczną oraz dokonywanie przez Ciebie zakupów.
Użytkownicy mogą przeglądać serwis bez konieczności informowania o swojej tożsamości i ujawniania jakichkolwiek danych, jednak z chwilą przekazania swoich danych osobowych przestają być anonimowi. Użytkownik podając swoje dane zgadza się na zbieranie i używanie ich przez Spółkę w sposób opisany w niniejszym dokumencie i Regulaminie.

Powierzając nam swoje dane osobowe masz prawo wglądu do nich, prawo żądania ich aktualizacji oraz prawo żądania ich usunięcia. Możesz również zwrócić się do nas z żądaniem usunięcia danych poprzez wysłanie stosownej prośby na info@amazoffice.pl
Firma może odmówić usunięcia danych, jeżeli użytkownik swoim dotychczasowym zachowaniem w serwisie naruszył postanowienia niniejszego dokumentu, Regulaminu lub przepisy obowiązującego prawa, a zachowanie danych jest niezbędne do wyjaśnienia okoliczności i ustalenia odpowiedzialności użytkownika.

4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez Ciebie jako Użytkownika Serwisu oraz w przypadkach, w których przepisy prawa nakładają na do Administratora obowiązek przetwarzania takich danych osobowych lub gdy przetwarzanie to jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, której jesteś stroną.

5. Informacje w formularzach.
1. Serwis zbiera informacje dobrowolnie podawane przez Ciebie jako Użytkownika Systemu.
2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP)
3. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np.: w celu dokonania procesu obsługi zamówienia lub kontaktu handlowego.


6. Udostępnianie danych.
1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach wynikających z przepisów prawa.
2. Twoje dane osobowe, a więc umożliwiające identyfikację Twojej osoby mogą być udostępniane wyłączenie za Twoją zgodą.
3. Pamiętaj, że Administrator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania, wtedy na to udostepnienie nie możemy żądać zgody.

7. Pliki cookies (ciasteczka).
Nasz serwis korzysta z plików cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
• do tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
• do utrzymania sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
• do określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google
W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej).
„Stałe” pliki cookies przechowywane są w Twoim - Użytkownika urządzeniu końcowym przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu, gdy je usuniesz. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: www.google.com/ads/preferences

8. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę
Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.
W celu zarządzania ustawieniami cookies należy wybrać z podanej listy przeglądarkę internetową/ system i postępować zgodnie z instrukcjami:
• Internet Explorer > www.support.microsoft.com/kb/196955
• Chrome > www.support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
• Safari > www.support.apple.com/kb/PH5042
• Firefox > www.support.mozilla.org/pl/kb/Włączanie%20i%20wyłączanie%20obsługi%20ciasteczek
• Opera > www.help.opera.com/Windows/12.10/pl/cookies.html
• Android > www.support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
• Safari (iOS) > www.support.apple.com/kb/HT1677?viewlocale=pl_PL
• Windows Phone > www.windowsphone.com/pl-pl/how-to/wp7/web/changing-privacy-and-other-browser-settings


9. Logi serwera
Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
• czas nadejścia zapytania;
• czas wysłania odpowiedzi;
• nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół http;
• informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji http;
• adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik;
• informacje o przeglądarce użytkownika;
• Informacje o adresie IP.
Powyższe informacje nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi i strony. są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.

10.Kontakt.
Administrator danych będzie się kontaktował z Tobą jako z Użytkownikiem za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej. Użytkownikom będą przekazywane informacje dotyczące odpowiedzi na pytania przesłane za pomocą formularza kontaktowego. Przekazywanie informacji drogą elektroniczną odbywa się za wyłączną zgodą użytkowników.


11. Zabezpieczenie danych.
Administrator oświadcza, iż dołoży starań, aby zapewnić Użytkownikom, których danymi administruje, wysoki poziom bezpieczeństwa w zakresie korzystania z serwisu oraz jednocześnie oświadcza, że stosowane przy ochronie serwisu nowoczesne techniki zabezpieczenia dostępu do danych służą zapewnieniu jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa.
W celu zabezpieczenia danych używane są odpowiednie zabezpieczenia komputerowe, takie jak zapory ogniowe i szyfrowanie danych (Secure Sockets Layer – SSL). Dodatkowo firma Royal Display Solutions Marcin Kopka egzekwuje fizyczne kontrole dostępu do wszystkich budynków i plików w celu zapewnienia bezpieczeństwa tych danych. Dostęp do danych osobowych zezwolony jest tylko tym pracownikom, którzy potrzebują go do wykonywania swoich obowiązków służbowych.

12. Odpowiedzialność.
Administrator zobowiązuje się stosować opisane w niniejszym dokumencie zasady gwarantujące zachowanie poufności użytkownikom serwisu. Dopuszcza się zaistnienie sytuacji, w której zmianie nieznacznie ulegnie zakres zbieranych danych lub sposób ich zabezpieczenia przy zachowaniu prywatności użytkowników.

 

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat warunków i prywatności można znaleźć także na stronie Prywatność i warunki Google.

Zamknij
pixel