Meble - oferta kompleksowa
10 problemów, które rozwiąże Puzlo
Bałagan szerokim łukiem omija biurka, recepcja faktycznie staje się wizytówką firmy, a nieciekawe dotąd przestrzenie nabierają barw i charakteru. Nieosiągalne? Poznaj jedną odpowiedź na wiele biurowych problemów – lockers Puzlo!
1. Antidotum na bałagan w biurze Każde biuro jest pełne wyjątkowych osobowości – Twoje również. Miłośnik muzyki, żądna przygód podróżniczka, zapalony sportowiec… Pasje są integralną częścią pracowników. Problem pojawia się wtedy, gdy za mocno wnikają do wspólnego dla wszystkich biura. Wtedy pozostawiają po sobie przy biurku walizkę, pod – buty na siłownię, a na biurku – te podejrzanie pachnące przekąski z dalekich krajów, których wszyscy boją się spróbować. Puzlo jest idealne do chowania rzeczy bardziej prywatnych, takich, które w ciągu dnia pracy raczej nie pomagają w wykonywaniu zadań. |
|
2. Dokładnie takie, jak potrzebujeszPokoloruj swoje Puzlo tak, jakbyś malował obraz. Czysta biel, delikatny kaszmir czy elegancki dąb? Lockers może odzwierciedlać styl i charakter biura, umożliwiając tworzenie aranżacji, które odbiegają od utartych schematów. Wachlarz wykończeń obejmuje melaminy w kolorach jednolitych oraz z wzorem drewna. Dzięki obszernej bazie wykończeń możliwości stworzenia własnego Puzlo są właściwie niewyczerpane. |
|
3. Robi wrażenie od samego wejściaRecepcja jest wizytówką biura. Wyobraź sobie, że każdy bagaż, płaszcz lub dokumenty pozostawiane przez pracowników i gości zawsze trafiają w wyznaczone do tego miejsca. Puzlo dzięki swoim możliwościom modyfikacji może w punkt odpowiedzieć na potrzeby biurowej recepcji. Przykładem są skrytki na walizki, które mają idealny rozmiar i umiejscowienie. Wszystko po to, by strefa wejścia mogła zachwycić jeszcze zanim padnie pierwsze „dzień dobry”. |
|
5. Wszystkie dokumenty – teraz bezpieczne
Mało co podnosi ciśnienie tak, jak poufny dokument pozostawiony po pracy na biurku. Czasem jednak nie ma innej alternatywy – bo zamykanych szafek w firmie jest za mało lub w ogóle brak. Puzlo posiada 3 rodzaje zamków do wyboru – cylindryczny na klucz, szyfrowy na kod i zamek RFID, otwierany za pomocą specjalnej karty. Dzięki temu szybko i dyskretnie możesz schować firmowe dokumenty i jednocześnie mieć je zawsze pod ręką.
6. Gdy miejsca brak
W ciasnych przestrzeniach szczególnie łatwo o bałagan. Tam każdy centymetr biura jest cenny. Także niewymiarowe pomieszczenia mogą podczas urządzania przyprawiać o zawrót głowy. Często nie obejdzie się bez mebli na wymiar. Na szczęście Puzlo można na wiele sposobów modulować, dlatego jak żaden inny mebel dopasuje się do każdego pomieszczenia.
8. Korespondencja bezdotykowa
Puzlo z wrzutnią umożliwia przekazanie dokumentów bez konieczności spotykania się z drugą osobą. To szczególnie ważne teraz, gdy w związku z koronawirusem powinniśmy zachować bezpieczną odległość, ale tak naprawdę przydaje się zawsze – na przykład wtedy, gdy kogoś nie ma zwyczajnie w pracy. Dzięki wrzutni masz pewność, że dana osoba odbierze dokument, kiedy tylko po przyjściu do pracy otworzy swoją szafkę.
9. W trosce o work-life balance
Z Puzlo łatwiej nie tylko o poufność danych, ale i równowagę pomiędzy czasem prywatnym i zawodowym. Gdy każdy pracownik ma swój lockers, po skończonej pracy może odłożyć laptop, a zabrać na przykład przyniesioną rano torbę sportową i popędzić prosto do pobliskiego klubu fitness. Nie musi nosić ze sobą wszędzie przenośnego komputera – ten poczeka cierpliwie i bezpiecznie w Puzlo aż do kolejnego poranka.
10. Ciesz się ciszą
Pamiętasz te ciężkie, metalowe szafki, które pojawiają się jeszcze w niektórych biurach? Ich skrzypienie przyprawia o gęsią skórkę. Chcesz wyciągnąć tylko kartkę… i już czujesz na sobie spojrzenie kilku osób, obracających się za źródłem hałasu. W Puzlo cichy domyk drzwiczek jest w standardzie, dzięki czemu korzystając z szafki nie przeszkadzasz innym. Dodatkowo występuje również w wariancie z dźwiękochłonną nakładką, która jeszcze bardziej wspiera komfort akustyczny w biurze.